دانلود پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران
دریافت پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران
دانش پژوهان گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران (2005) می باشد که با فرمت ورد تهیه و تنظیم گردیده است.پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی توسط لی و همکاران در سال ۲۰۰۵ طراحی شده است و دارای ۲۱ سوال در ۷ بعد می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه :
بازاریابی اینترنتی و یا بازاریابی آنلاین یعنی بازاریابی و فروش مستقیم از طریق وب و ایمیل. بازاریابی اینترنتی به طور معمول نوع پیشرفته بازاریابی سنتی مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی و روزنامه ای می باشد. تبلیغات اینترنتی نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغاتچیها باز کرده است.
اینترنت، در ساده ترین تعریف، عبارتست از کامپیوترهایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند، شبکه ای که این کامپیوترها را به یکدیگر متصل می سازد، و متدهای انتقال اطلاعات روی این شبکه. اینترنت یک چیز مستقل نیست که دیگران کامپیوترهایشان را به آن متصل کنند. بلکه اینترنت خود حاصل بهم پیوستن این کامپیوترهاست. در واقع وقتی به کامپیوترهای یک سرویس دهنده اینترنت (ISP) متصل می شوید، کامپیوتر شما هم جزئی از اینترنت می شود.
اینترنت به انواع بسیار گوناگونی از سرویس های مخابراتی ، از خطوط ساده تلفنی گرفته تا کابل های نوری پر سرعت و کانال های ماهواره ای، متکی است. اگر این کانال های مخابراتی را بزرگراه اینترنت بدانیم، مسیریاب ها (routers ) کامپیوترهایی که بر انتقال اطلاعات بین نقاط مختلف نظارت می کنند، پلیس های راهنمایی آن هستند.
دریافت پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران
مولفه:۷
سوالات:۲۱
فرمت:word
تعداد صفحات:3
دریافت پرسشنامه استاندارد دنیای مجازی لی و همکاران
دانلود پرسشنامه فضای مجازی
دانلود رایگان پرسشنامه فضای مجازی
پرسشنامه تاثیر فضای مجازی
پرسشنامه آسیب شناسی فضای مجازی
پرسشنامه استاندارد شبکه های اجتماعی
دانلود پرسشنامه آسیب های فضای مجازی
پرسشنامه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی
بانک پرسشنامه